Keksiukai · Kepiniai · Miltiniai patiekalai · vegetarams

Superšokoladiniai keksiukai

Prisipažinsiu – keksiukai nėra pats mėgstamiausias mano desertas, bet jie man primena vaikystę. Mano a.a. senelė kepdavo keksiukus dar senose sovietinėse formelėse, dažniausiai su razinomis. Tad ir aš karts nuo karto iškepu keksiukų 🙂 Šįkart ypatinga proga – mano kolegos švenčia savo rubrikos 5 metų gimtadienį (rytoj žadu nešti keksiukus ir juos sveikinti, tikiuosi, nesugadinau staigmenos :D) Iš karto prisipažinsiu – prekinė keksiukų išvaizda gal ir nelabai gera, bet skonis… mmmmmmmmmmmmmm! Labai labai skanu (man pati tešla buvo skani, nesusivaldžius gal kokius 5 šaukštelius suvalgiau.. ups :)). Receptas paskolintas iš smagaus keksiukų blogo štai čia.

Reikės:

  • 125 g juodojo šokolado (aš paėmiau vieną “Pergalės“ plytelę, 100 g);
  • 125 g sviesto;
  • 2 kiaušiniai;
  • 300 g cukraus pudros;
  • 115 g miltų;
  • 1 šaukštelis kepimo miltelių;
  • 1 šaukštelis vanilinio cukraus;

Paruošimas:

Iš pradžių reikia susmulkinti šokoladą (aš tą dariau su blenderiu). Tada jį ištirpinti kartu su sviestu (galima vandens vonelėje, galima ir ant nedidelio karščio – aš tirpdžiau ant el. viryklės, 3 kaitinimo lygio). Į gilų dubenį įmušame kiaušinius, sudedame pudrą ir vanilinį cukrų, viską labai gerai išplakame iki standžių putų. Palaipsniui į kiaušinių masę įmaišome jau kiek atvėsusį ištirpdytą šokoladą su sviestu, gerai išmaišome. Tada į šią masę po truputėlį beriame miltus, sumaišytus su kepimo milteliais, viską gerai išmaišome. Tešla yra gana tiršta, bet tąsi. Į keksiukų kepimo formą sudedame specialius keksiukams skirtus popierėlius, o į juos dedame tešlą. Masės užtenka ~12 keksiukų. Kepame apie 180 laipsnių temperatūroje apie 30 min (paprasčiausias būdas patikrinti, ar keksiukai paruošti – įsmeigti dantų krapštuką ir žiūrėti, ar jis sausas – jeigu sausas, valio, galima valgyti :)).

Labai labai skanūs keksiukai ir labai labai juos rekomenduoju. Skanaus! 😉

2 mintys apie “Superšokoladiniai keksiukai

  1. Atgalinis pranešimas: Kavos skonio keksiukai | Skanaus!

Parašykite komentarą