Skanusis Niujorkas IV: kaip aš nusivyliau kava

Kava

Patikėkit manim, jeigu paklausite kurio nors mano draugo ar draugės, ką aš gyvenime labiausiai mėgstu, atsakymai bus du – futbolą ir kavą. Taip jau yra, kad be šių dviejų dalykų gyvent nelabai galiu. Todėl buvau labai laiminga grįžusi atgal į Lietuvą, kurioje yra visiškai normali (ir labai skani) kava! Deja, apie Niujorko kavą šito pasakyti negaliu niekaip.

Be abejo, aš pati kalta, nes pasidaviau kažkokiems stereotipams. Juk “Sekso ir Miesto” merginos taip godžiai ir tokiais dideliais kiekiais gėrė kavą, kad buvau patikėjusi, jog Niujorkas – tiesiog kavos rojus. Taigi, jeigu važiuojate į Niujorką, nesitikėkite, kad gausite geros, skanios kavos, prie kurios esate pripratę.

Kad suprastumėte, kur čia šuo pakastas, noriu jums parodyti paprastą infografiką, kuriame pamatysite, kokiomis proporcijomis gaminamos įvairios kavos. Atkreipkite dėmesį į kavą “Americano”:

09-03_coffee_drinks

 

Taigi, čia ir yra bėda, kad amerikiečiai geria tokią silpną kavą, kad ji nė iš tolo neprimena kavos. Rūta mane nuo pat pradžių įspėjo, kad Amerikoje galima gerti tik kavą Espresso – ji maždaug atitinka tą skonį, kokį gauname Lietuvoje. O visos kitos kavos yra nelabai kokios. Bet aš, aišku, nepasidaviau🙂 Ir pamačiusi “Starbucks” apsidžiaugiau, nes gi esu ragavus nerealios Caramel Macchiato daugelyje Europos šalių – ir visur ji buvo super skani. Tik ne Amerikoj… Vieną sykį man tiek pripylė to sintetinio karamelinio padažo, kad išmečiau pusę puodelio (o aš taip NIEKADA nedarau). Nuo to laiko savo romaną su Starbucks užbaigiau. Beje, kai tik atvykau į Niujorką, mano draugas manęs paklausė “na ką, jau nusiaubei Starbucks?” – taigi matote, aš tikrai esu kavos maniakė🙂. Buvau vienu metu apsidžiaugus, kad Starbucks Niujorke yra daugiau nei McDonald’s, bet va, vis tiek galiausiai nusivyliau.

Be abejo, ragavau kavos ir kitose vietose ir visur kitur ji buvo labai panašiai nekokia. Labai juokinga, tačiau bene normaliausią kavą gėriau Jungtinių Tautų centrinėje būstinėje, padarytą aparatu. Tai buvo Latte kava, kuri bent jau priminė Latte skonį🙂 Visos kitos buvo tikrai tragedija.

Tiesa, Rūta sakė, kad visai skanią kavą verda Macchiato, kurią galite rasti, pavyzdžiui, 44 st (East). Taip ir neišbandžiau šios kavos, bet gal jūs turėsite progą ir tada man papasakosite, kaip gi ta kava ten gyvena – ar baisu kaip ir visur, o gal vienintelė normali kavos sala Niujorke?🙂

P.S. kiek esu girdėjusi, amerikiečiai, atvykę į Europą, negali gerti mūsų kavos – ji jiems tiesiog per stipri🙂

Parašykite komentarą

